« 民主主義国家とイラク人質事件 | Main | とんねるずのみなさんのおかげでした 食わず嫌い王決定戦 おみやげランキング (OA:2004/04/08) »

Saturday, April 17, 2004

2004 J1リーグ 1st.ステージ ジュビロ磐田 VS FC東京

今日は先週の上海戦の影響を受けてまたまたサッカー観戦に行ってしまった。
たまたま対戦相手が、三浦文丈の所属するFC東京だったことも今回の観戦の理由のひとつだった。

自由席でのリーグ戦観戦は今回が初めてだった。列に試合開始4時間前から並び、試合開始2時間前から屋根のない応援席で待つなんてちょっと前までは考えられないことだった。部活の部員に以前からサッカー好きと聞いていた先輩がいたので、一緒に連れて行ってほしいと頼んだことがきっかけだった。

座った席が応援団の近くであったために、小心者のためだろうか周りに合わせないといけない雰囲気を感じてしまった私は、非常に熱い応援をせざるを得なく、落ち着いた気分でなかったが、いつもと変わっていることが新鮮でもあった。
今度はゆっくり観戦できるメインスタンドで見ようかな。


ちなみに、三浦文丈(背番号:10)は親戚です。

|

« 民主主義国家とイラク人質事件 | Main | とんねるずのみなさんのおかげでした 食わず嫌い王決定戦 おみやげランキング (OA:2004/04/08) »

Comments

Its not my first time to pay a quick visit this web site, i am browsing this web site dailly and take fastidious data from here daily.

Posted by: best dating sites | Saturday, November 22, 2014 at 00:31

What a information of un-ambiguity and preserveness of valuable knowledge on the topic of unexpected feelings. blogesaurus.com quest protein bars

Posted by: cheapest quest bars in australia | Saturday, January 24, 2015 at 22:53

Asking questions are actually nice thing if you are not understanding something totally, but this post provides nice understanding even.

Posted by: Minecraft free download | Thursday, February 12, 2015 at 17:09

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/16930/454800

Listed below are links to weblogs that reference 2004 J1リーグ 1st.ステージ ジュビロ磐田 VS FC東京 :

« 民主主義国家とイラク人質事件 | Main | とんねるずのみなさんのおかげでした 食わず嫌い王決定戦 おみやげランキング (OA:2004/04/08) »